BN-30 R
Povrchová lokomotiva z roku 1961 je poháněna vodou chlazeným motorem Škoda 2 S 110 o výkonu 30 koňských sil a je vybavena mechanickou třírychlostní převodovkou a pákovou ruční brzdou. Tažná síla se z převodovky přenáší dvěma řetězy na zadní nápravu a z ní pak jedním řetězem na nápravu přední. Startování lokomotivy je elektrické nebo ruční (pomocí kliky).
Mladějovský stroj měl původně široký rám a nebyl vybaven kabinou strojníka. Tou byl opatřen během zimy 2006/2007 při přerozchodování lokomotivy, při kterém byl zúžen a znovu svařen rám a přelisována dvojkolí.
Technické parametry
| Motor | Škoda 2 S 110 |
| Výkon | 22 kW (30 k) |
| Přenos výkonu | mechanický |
| Max. rychlost | 18 km/h |
| Min. poloměr oblouku | 7 m |
| Hmotnost | 5,4 t |
| Délka přes nárazníky | 2970 mm |
| Šířka | 1100 mm |
| Výška | 2030 mm |